söndag 20 maj 2007

Alice Timanders penna

9 kommentarer:

  1. var kommer den ifrån? isapisa

    SvaraRadera
  2. Alice Timander, skulle jag tro. :-)

    SvaraRadera
  3. Mathimlen, varför bloggar du aldrig? jag saknar verkligen dina uppdateringar...Vad gäller Alice T: Det kommer en mkt bra film om henne Alice &jag på teve i slutet av den här månaden...och hon kommer i VI i sommar..där hon bland annat ska visar sina porr-stövlar...Och hon var SÅ NÄRA att bli i hop med Jan Guillou om inte den där "Ann-Marie Skarp hade seglat in och knipt honom före"...

    SvaraRadera
  4. ankdammsfakta: Jag fick sparken av Alice bästis i början av 90-talet. Helt obefogat vill jag tillägga.

    /L

    SvaraRadera
  5. L: Var det GIGI eller vad hon heter som sparkade dig? och varför! mer ankdammsfakta tack

    SvaraRadera
  6. Ja Gigi. Hon sa att kunderna hade klagat på mig. Enda anledningen jag kan komma på, skulle vara att jag frågade folk vad dom skulle ha i växel. För jag kan typ inte räkna.

    Eller att dom blandade ihop mig med min kompis som också jobbade där, hon däremot, var inte direkt exemplarisk.

    /L

    SvaraRadera
  7. men var rosa fluff`? j

    SvaraRadera
  8. På "korg & rotting". Just den butiken finns inte kvar. Jag jobbade svart där, fast jag förstod inte att det var svart. Jag är lite bakom flötet nämligen...

    /L

    SvaraRadera