tisdag 7 november 2006

Christer Petterson mobilblogg 3




8 kommentarer:

  1. Var är den här bilden? Den är helt fantastisk!!!

    SvaraRadera
  2. hej ondskan!
    Den är i gångtunneln, under ringvägen, om du kommer från tanto och ska till södra station

    SvaraRadera
  3. Jag har sett någon liknande på väg till Ikea skärholmen.

    SvaraRadera
  4. Vilken gångtunnel?? Den har jag missat att den finns trots att jag bor i tanto!

    SvaraRadera
  5. ja alltså den som går snett under ringvägen från Zinkendamms idrottsplats.. Ida- du är längre söderut tror jag, det här är på norra änden av tanto

    SvaraRadera
  6. Känns somatt man skulle kunna morpha ihop Christer P's och Che Guevaras ansikten

    SvaraRadera
  7. håller med bengt z, han ser oerhört uppsnyggad ut

    SvaraRadera
  8. Annars har jag länge tyckt att det där klassiska polisfotot av Chr P (som för de flesta var första bilden på honom, och där han stirrar rakt in i kameran med enormt kraftfullt hakparti och mun) är komiskt likt en arg Kalle Anka. Med maniska ögon och redo att säga ´"Kvack!!"

    SvaraRadera