fredag 15 juni 2007

Wow

http://www.blocket.se/vi/11138585.htm?ca=11_s

8 kommentarer:

  1. Det är olika, det får man inte glömma. En tycker si och en annan tycker så.

    SvaraRadera
  2. absolut- jag tycker det är härligt. mera!

    SvaraRadera
  3. jag hittade annonsen på blocket när jag letade efter garderober...alla kläder ligger i svarta sopsäckar.
    mer vi behöver: billiga hantverkare som kan måla tak och väggar, ett nytt köksbord, en säng till Ville, en säng till olle, en heminredningsexpert som kan fixa vår hall....nytt kök....nya persienner...rullgardiner..en belysningsmänniska...

    SvaraRadera
  4. ett nytt staket till uteplatsen

    SvaraRadera
  5. Nu får du fota lite så vi ser hur ni har fått det. Isapisa

    SvaraRadera
  6. Jag tycker Blocket är en underbar plats på alla sätt och vis. Det är liksom nätet...at it's most essensial...det vi borde använda skiten till. shop til you drop...och samtidigt får man se hur fan folk har det där ute i dom så omtalade "stugorna".

    Fantastic!

    (förresten hände det mest fantastiska nu när jag såg vad jag blivit tilldelad för mysko kod att skriva nedan för att s a s verifiera att jag är jag. dig this: ranejtd. där fick jag för min ranelidhajp)

    SvaraRadera
  7. ja odenplan, blocket är verkligen toppen... visste inte att du har en ranelid hajp..

    SvaraRadera