torsdag 30 augusti 2007

Slut för i dag

9 kommentarer:

  1. Jag börjar bli lite rädd.

    /L

    SvaraRadera
  2. bra! men nu ska kasper få vila sig ett tag...fast det är inte lika kul att blogga bara med sig själv....

    SvaraRadera
  3. du menar kanske rädd att jag är FÖR fäst vid honom...? jag är i o f sig väldigt kär i honom men han får inte sova i sängen utan i en låda, han har ju skalliga prinsessan att sova med...

    SvaraRadera
  4. Vad tycker din jobbarkompisar om Kasper. Börjar de kanske också dra öronen åt sig.. Isapisa

    SvaraRadera
  5. drar öronen åt sig? Här dras inga öron åt sig...fast cheferna har inte fått träffa kasper ännu...jag får gå varligt fram med dem- de kan bli skrämda...

    SvaraRadera
  6. Som jag skrev förut, det är både skrämmande och fascinerande med kasper. När han låg och sov på sista bilden fick jag ett litet hugg i hjärtat. Skumt. G

    SvaraRadera
  7. Nä, mera rädd för honom och det faktum att han kidnappat din blogg, vilket iofs är ganska kul. Du får vara hur fäst du vill vid honom.

    /L

    SvaraRadera
  8. Jag älskar Kasper.
    Isapisa

    SvaraRadera
  9. tänk att han väcker SÅ mycket känslor!

    SvaraRadera