torsdag 15 februari 2007

Läs i stället

Kinky Afro och hans kommentatorer om losers

8 kommentarer:

  1. Ganska träffande. Fast jag gillar nog de där som är mittemellan också. Det är dem jag identifierar mig mest med.

    SvaraRadera
  2. kinky och det med piff och puff var kul... men kommentarsamlingen vart lite mycket klyschor och skåpmat för att skratten skulle eka typ...

    SvaraRadera
  3. jag gillade i alla fall där med travhästen Tunk Nafets som springer med mulen riktad neråt...

    SvaraRadera
  4. Observationer av klädmärken och stadsdelar tyckte jag kändes en smula gäspigt.
    (Märkligt hur lätt humor glider in i småsynt gnällande.)

    Men travhästen var kul. :D

    SvaraRadera
  5. Är det bara "vinnare" som säger att andra är losers ?. Är det inte ett "loser" beteende att säga att andra är förlorare ?.

    SvaraRadera
  6. hej rollx! så är det säkert...själv är jag är urusel på att skilja på vad det ena eller det andra. Jag är typ 50/50 tror jag Men "loser" kanske är det i oss själva och andra som gör oss älskvärda... om jag skulle definiera "loser" så landar jag nog någonstans i trakterna kring Ricky Gervais & Robert de Niro/Rupert Pupkin i King of Comedy. Och jag älskar båda, fast mest Rupert.

    SvaraRadera
  7. Ah... gamla goa King of Comedy... fina grejer. :)
    Hmmm... det som gör oss älskvärda? Intressant...

    SvaraRadera
  8. C o C- en av mina bästa filmer..topp fem i alla fall

    SvaraRadera