torsdag 7 september 2006

Dricka kaffe, smygfota journalistkillar

9 kommentarer:

  1. Är det några man känner till? själv sitter jag idag med din stora idol ett par bänkrader ifrån mig.

    SvaraRadera
  2. nej men de hade både tidningen Journalisten framför sig
    MIN stora idol? låt mig tänka? du menar lillgöran? Fast outa inte mig nu för mycket, space babe

    SvaraRadera
  3. Outa inte mig heller. Det räcker med att vi vet vem vi menar.

    SvaraRadera
  4. Outa inte mig heller rå sjysta!
    (säger jag och låtsas att jag är med i erat gäng.)

    SvaraRadera
  5. okej; hon menade göran rosenberg, min samhälls-favorit.

    SvaraRadera
  6. Åh, Friskis och Svettis Göran! Nu är jag med i matchen.

    SvaraRadera
  7. jaså, är även han en friskis o svettis kille? hans dotter har synts till på F&S hornstull

    SvaraRadera
  8. men e inte han i vitt martin kellerman!! MIN idol!!!

    SvaraRadera
  9. faktiskt, det ser ut som kellerman eftersom jag nu bildgooglat på honom..."dricka kaffe, smygfota kellerman eller kellerman-wannabes" kan den nu heta

    SvaraRadera