torsdag 28 september 2006

Tiggarbrevet- horror vaccui

4 kommentarer:

  1. fata vad coolt man kan posta helt tomma inlägg ifall man inte har något speciellt att säga. aktivt icke-bloggande med andra ord. En ny konstform är född!

    SvaraRadera
  2. ja, alltså jag skrev kommentaren innan jag publicerade ett utdrag ur mitt finfina självupptagna tiggarbrev i "bild horror vacui" form för den väldigt, väldigt väldigt litteraturintresserade.

    SvaraRadera
  3. Nej! det tog slut. vad hände egentligen på slutet...

    SvaraRadera
  4. slutet av tiggarbrevet? ja det riktiga slutet är hundra sidor bort- sista meningen lyder: "jag är poet".

    Ska bara få ett annat förlag att förstå min förbisedda litterära begåvning..eller så ger jag ut det själv i 100 numrerade ex och delar ut till de som förtjänar det.

    Men om du menar "kejsaren & playboystjärnan?" så ligger den på nätet...hade den med i sourze när det begav sig..
    http://www.sourze.se/default.asp?ItemID=10040378

    SvaraRadera