onsdag 11 oktober 2006

Coming soon: Swedish Association of Mediocrity

5 kommentarer:

  1. nej det var då själva den...ljudfiler och bildfiler huller om buller o osynkat efter att DVd decryptern hållit på...jag blir så trött...jag har filmen på ngn slags DVD ( audio& video verkar ligga för sig i 2 TS mappar?) jag har både Adobe Premiere o windows movie maker- försöker göra om filerna till lagom size och rätt format..

    SvaraRadera
  2. Men den förra gick ju bra?/Y

    SvaraRadera
  3. ja men den var redan en avi-fil. jag klarar inte att göra en avi-fil av de här DVD-TS-mapparna-för varken Adobe premiere eller WMM vill importera dem & nu försöker jag att öppna dem i VLC & konvertera dem därinne men det finns 48 000 olika slags filformat att spara i & dessutom är ljud/bild separerade...Hallå!! teknikkillen! Supporten! jag VILL inte lära mig

    SvaraRadera
  4. Hehe, precis sådana rop på hjälp som Sven älskar ...

    SvaraRadera
  5. det här kanske kan vara till hjälp:

    ffmpg Jag använder den för att översätta allt till allt typ... mer om den på wiki

    SvaraRadera