torsdag 12 oktober 2006

Det här var svårare än jag trodde...

7 kommentarer:

  1. Nä! Du ska väl inte publicera den?

    SvaraRadera
  2. nej, se ovan..fast jag vet vad det är som tynger mig: det är precis som med rökningen. Förukt rökte jag ju som en skorsten, nu bloggar jag FÖR MYCKET. Jag kanske måste börja fest-blogga itället för att kedje-blogga, att man måste vara en sådan compulsive jävel
    "Morellis Festblogg" är i o f sig ett rätt bra namn...

    SvaraRadera
  3. näh, inte lägga av. fest-blogga borde väl funka. titeln kanske förpliktigar lite hårt också...

    SvaraRadera
  4. "dagliga" alltså, jag skulle bli helt rädd om jag hade en sån titel...

    SvaraRadera
  5. ja precis.Det är "dagliga" som är problemet- det förpliktigar enormt
    Förresten funkar inte kopplingen kommentarer- automail så nu har jag ännu mer att göra...klick klick klick

    SvaraRadera
  6. morellis årliga?
    jag förstår dilemmat, men inte sluta helt!

    SvaraRadera