söndag 23 april 2006

Kinespennalisterna- storyn

Här nedan är en trailer för den lilla finfina filmen Kinespennalisterna som vi INTE fick stöd från filminstitutet att klippa klart. Men nu har jag efter mycket knep och knåp lyckats publicera den på nätet. Tyvärr vet jag inte hur man får bättre kvalitet.Den fick max vara 100 kb. Om ni inte kan läsa vad de säger så säger de ungefär så här:

-Kolla in den där bruden
-Ja usch, allt de har att vara stolta för är sina glesa gula hårstrån
-Titta där då
-ha ha
-Ungarna ser ut som hårlösa råttor
-ha ha
-de får inte tillräckligt att äta och mamman ser ut att rösta på det där miljöpartiet
-ja så måste det va
-Har du märkt att de åldras väldigt fort, efter 30 är de hlet rynkiga och ser ut som gummor
-Tänderna har de kvar i alla fall
-ja ha ha

Visst det är en kvinnofilm med mycket blommor och smink men notera gärna John Woo slutet...duvor som flyger upp och förebådar...våld..

8 kommentarer:

  1. sorry deep ed, din kommentar rök förut..jag var tvungen att avpublicera och publicera om....hoppas du fick en förklaring nu

    SvaraRadera
  2. tack ondskan! det här är premiären!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Hur lång är den? Helt sjuk men rolig.

    SvaraRadera
  4. vad glad jag blir att ni gillar den, det gör vi med...
    jag tror att vi har material för kanske 2-3 minuter..jag hade tänkt mig en liten förfilm att piska stockholmarna med...
    filosofen torbjörn tännsjö är med i filmen också fast han fick inte vara med i trailern...

    SvaraRadera
  5. Den är skitrolig. Jag vill se mer.Yosi ser äckligt självbelåten ut, hon är jättebra. Isapisa

    SvaraRadera
  6. Varför har den här videon som jag hittade hos Glamourprinsessan så bra upplösning? Den ligger ju också på Youtube.

    SvaraRadera
  7. Jag har tyvärr inte tid att fördjupa mig i ämnet, jag fick ned kinespennalisterna från 700 mb till 100 mb i ett Win dVD program vi har och sedan laddade jag upp det till You tube som tar emot max 100 mb. Det är nog så att det finns bättre o sämre sätt att komprimera filmfiler och jag har valt ett sämre sätt....

    SvaraRadera