tisdag 29 augusti 2006

Oktober? Ja han bor på Strandvägen 43

11 kommentarer:

  1. Gud så konstigt! Varför står det så? är det ett skämt? Kul i alla fall.

    SvaraRadera
  2. min egen övertygelse är att det bor väldigt inflytelserika och berömda människor här. papparazzivarning alltså

    SvaraRadera
  3. Vad märkligt. Skulle nästan kännas olustigt att komma på besök dit.

    SvaraRadera
  4. Vilken månad skulle ni vilja vara? Jag skulle vilja vara september. Eller december.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det var fint. Som ett konstverk!

    SvaraRadera
  6. Har möjligen sångerskan September en våning där?

    SvaraRadera
  7. Mannen som var Torsdag då? Var bor han? Kvarteret bredvid?

    SvaraRadera
  8. Avril Lavigne bor nog också där isåfall.

    SvaraRadera
  9. jag vill bo högt upp
    vad blir det? januari
    juli

    SvaraRadera
  10. “April is the cruelest month, breeding lilacs out of the dead land, mixing memory and desire, stirring dull roots with spring rain.”

    SvaraRadera
  11. aporopå ts eliot så undrar jag plötsligt varför rörelse o dynamik uppfattas som så grymt av poeter förresten...
    "visst gör det ont" osv en del poeter gillar inte förändingar

    SvaraRadera