tisdag 30 maj 2006

Fröken Söt

6 kommentarer:

  1. vad är det för någonting?? Isapisa

    SvaraRadera
  2. hallå! det är en supercool blus från "fröken söt"

    SvaraRadera
  3. Åh. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt men det syns faktiskt inte vad det är. Den är nog jättefin på.
    Isapisa

    SvaraRadera
  4. Haha! (åt ovan) Jag tycker den är fin, men skulle velat ha ärmar på den. Ska kolla in Jenny Hellström på Street när jag går dit.

    SvaraRadera
  5. jag tyckte väldigt mkt om de här helt plisserade sidenlinnena och -klänningarna när jag kollade på Fröken Söt på street sist.

    SvaraRadera
  6. jag vet ondskan, de är supersnygga- det är bara det att man bör ha samma kroppsform som Grace Jones för att se bra ut i dem..jag provade en o såg ut som en unge som klätt ut sig till blomma

    SvaraRadera