måndag 27 mars 2006

Bloggar i krig

Jag har härmat Deep ed och placerat min blogg i
Aspudden
på bloggkartan.se

Och det är ju oerhört användbart med en bloggkarta om det blir krig o undantagstillstånd och ingen litar på medierna längre. Då kan vi alla hitta en lämplig källa lokalt som kan beskriva vad hon eller han upplever på plats.
- Bromma brinner, skulle jag då kunna säga då för jag kan se ända till Bromma från fönstret..ja egentligen ännu längre....hur långt jag se..återkommer...DN- skrapan, Nockeby?

Nu måste jag hitta föda


Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. fast det verkar inte funka...min blogg är inte registrerad än...jag som trodde det skulle vara lätt...men det kanske tar en stund...ovupxq

    SvaraRadera
  2. ovupxq var det ja
    och nu är det:
    nadmzal

    SvaraRadera
  3. Aspudden?
    Där har jag bott måååånga år.
    För länge sedan.

    SvaraRadera
  4. Äventyrsbad-den dykande örnen ser ut som en stork, blaskig och urblekt. Bleckplump.

    SvaraRadera
  5. sandra: aha, var bodde du då? visst är det fint här?
    silvertaernan: din kommentar ser ut att höra hemma i terapeutic pictionary..har jag rätt?

    SvaraRadera
  6. Hägerstensvägen 107 och Manhemsgatan 15.

    SvaraRadera